ردیاب, ردیاب خودرو

از چه نرم افزاری برای ردیابی خودرو استفاده کنیم؟

از چه نرم افزاری برای ردیابی خودرو استفاده کنیم؟

همانگونه که میدانید استفاده از ردیاب مستلزم داشتن دو نوع سیستم سخت افزاری و نرم افزاری است.بخش سخت افزاری شامل خود ردیاب میشود که به وسیله نقلیه یا خود شخص متصل میشود.و بخش نرم افزاری شامل یک اپلیکیشن برای موبایل و  یا یک پلتفرم تحت وب میباشد که در ادامه مقاله بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد. جهت دسترسی به اطلاعات ردیاب نیاز به نرم افزار ردیابی خودرو دارید که اسا ردیاب این کار را برای شما راحت نموده.

چگونه اطلاعات از ردیاب به اپلیکیشن ارسال میشود؟

چگونه اطلاعات از ردیاب به اپلیکیشن ارسال میشود؟

حتما برای شما هم سوال پیش آمده که فکر کنید چگونه این اطلاعات به نرم افزار ردیابی خودرو ارسال میشود و شما میتواند به راحتی از روی نقشه مسیر را موقعیت یابی کنید.

این کار به کمک سیم کارتی که هنگام راه اندازی ردیاب درون جی پی اس قرار میدهید انجام میشود.و ماهواره هایی که در فضا به همین منظور قرار گرفته اند داده هارا به کمک سیگنال های سیم کارت به نرم افزار مورد نظر ارسال میکنند و شما میتوانید در کسری از ثانیه اطلاعات موقعیت مکانی را دریافت کنید.

چگونه به این نرم افزار دسترسی پیدا کنیم؟

چگونه به این نرم افزار دسترسی پیدا کنیم؟

بعد از خرید ردیاب خودرو از طریق شرکت آسا ردیاب .ما علاوه بر ردیاب یک اپلیکیشن جهت کنترل ناوگان و موقعیت یابی در اختیار شما قرار میدهیم.که بعد از نصب و راه اندازی بسیار آسان آن فراید مدیریت ناوگان شما شروع میشود.

همچنین میتوانید این نرم افزار را از طریق مایکت نیز دانلود کرده و از تمامی امکانات آن استفاده کنید.

تمام فرایند موقعیت یابی از طریق اپلیکیشن جی بار انجام میشود؟

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن آسا ردیاب شما میتوانید در محیط نرم افزار ردیابی خودرو را مسیر یابی را انجام دهید . به راحتی از روی نقشه سوژه مورد نظر را دنبال کرده و علاوه بر موقعیت یابی میتوانید از تعداد توقف ها و بسیاری از امکانات دیگر که در ادامه مطالعه خواهید کرد استفاده کنید.

همچنین در صورت عدم استفاده از نرم افزار موبایلی میتوانید از پلتفرم های تحت وب نیز استفاده نماید. یعنی کنترل ناوگان هم از طریق موبایل و هم از طریق لپ تاپ شما امکان پذیر است و شما هیچ محدودیتی در نحوه استفاده از اپلیکیشن کنترل ناوگان اسا ردیاب نخواهید داشت.

آیا استفاده از نرم افزار نیاز به اموزش دارد؟

اپلیکیشن آسا ردیاب توسط برنامه نویسان حرفه ای شرکت آسا ردیاب به صورت کاملا اختصاصی با امکانات ویژه و متفاوت از باقی نرم افزار ها طراحی گردیده و هدف اصلی در راه اندازی نرم افزار سهولت استفاده از آن توسط تمامی کاربران بوده است.

بنابراین استفاده از نرم افزار ردیابی خودرو نیاز به هیچگونه اموزشی ندارد اما اگر از ان دست افرادی هستید که وقت و حوصله بالا و پایین کرد آیتم های هیچ نرم افزاری را ندارید و ترجیج میدهید از یک آموزش راحت استفاده کنید تا وقتتان گرفته نشود ما برای شما آموزش استفاده از نرم افزار را به صورت اختصاصی آماده کرده ایم و شما میتوانید از آن استفاده کنید.

در بخش کنترل ناوگان چه امکاناتی در نظر گرفته شده است؟

امکان ردیابی لحظه ای خودرو و افراد

 

امکان مشاهده چندین حرکت به صورت همزمان بر روی نقشه

 

امکان تهیه گزارش حرکت خودرو با سرعت غیرمجاز

امکان خاموش کردن خودرو از راه دور

 

امکان گروه بندی خودرو بر اساس اسم راننده

 

امکان تهیه گزارش در زمان توقف و حرکت خودرو

 

امکان استفاده از برنامه فارسی شده تحت وب

 

امکان استفاده از تعداد کاربران نامحدود

 

امکان تعیین مکان جغرافیایی و تهیه گزارش در صورت تخلف

 

امکان تهیه گزارش مسیرهای طی شده و کارکرد هر خودرو

امکانات اختصاصی نرم افزار آسا ردیاب

نمایش باز و بست بودن درب های خودرو

نمایش موقغیت دستگاه به صورت آنلاین

نعیین محدوده جغرافیای

نمایش تاریخچه ی گزارشات خودرو

نمایش سرعت خودرو

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *