ردیاب

انتخاب بهترین ردیاب خودرو در سال1403

انتخاب بهترین ردیاب در سال 1403

انتخاب بهترین ردیاب خودرو در سال1403 یکی از سوالاتی است که بسیاری از مشتریان از ما میپرسند.خرید ارزان ترین ردیاب خودرو و همچنین با کیفیت و پرکارامدترین آن یکی از دغدغه های فکری تمام افراد در سال1403 بوده.اما صدها مدل ردیاب برای بررسی وجود دارد که انتخاب بهترین آنها را دشوار می کند. هنگام انتخاب ردیاب وسیله نقلیه باید به چند نکته توجه کنید. ردیاب‌های تخصصی خودرو برای انواع مختلف وسایل نقلیه مانند خودرو، کامیون، وانت و موتور سیکلت وجود دارد تا سیستم ردیابی ایده‌آل، نوع(های) خودرو(ها) و همچنین آخرین نوآوری‌ها و پیشرفت‌ها را در نظر بگیرد. صنعت جی پی اس.

فناوری ردیاب به طور مداوم در حال تکامل است. دانشمندان راه‌های جدیدی را برای ارتقای فناوری‌های مبتنی بر جی پی اس موجود و ابداع راه‌حل‌های جدید برای رویارویی با چالش‌های نوظهور زندگی روزمره ما هر ساله کشف می‌کنند. آینده ردیاب که با فناوری‌های هوشمند مانند اینترنت اشیا و سیستم‌های مخابراتی پشتیبانی می‌شود، روشن به نظر می‌رسد و در سال2024، بسیاری از پیشرفت‌های جدید و هیجان‌انگیز در انتظار ما هستند.

هنگام جستجوی یک سیستم ردیابی ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک حس خوب از هدف ایجاد کنید. مطمئن شوید که چرا سیستم وسیله نقلیه می خواهید، ویژگی هایی که نیاز دارید و مقیاس بودجه خود را می دانید. شما باید بدانید که ردیابی خودرو چگونه کار می کند و مزایای یکپارچه سازی یک سیستم ردیابی.

مزایای اصلی نصب ردیاب خودرو بر روی خودروهای شخصی

بهبود امنیت خودرو و بازیابی سرقت،

مکان واقعی وسایل نقلیه – در صورت تقاضا،

مدیریت سوخت و کاهش هزینه سوخت،

بهبود عملکرد رانندگی،

برنامه ریزی مسیر آسان تر،

مزایای اضافی نصب ردیاب بر روی وسایل نقلیه در ناوگان تجاری

مزایای اضافی نصب ردیاب بر روی وسایل نقلیه در ناوگان تجاری

افزایش کارایی و نرخ تکمیل کار،

بهبود ایمنی ناوگان خودرو و راننده،

مدیریت نگهداری پیشگیرانه خودرو،

خدمات سریعتر به مشتریان،

هزینه های کلی کمتر،

ردیاب خودرو از اوایل دهه 2000 وجود داشته است. خدمات نرم افزاری ردیابی و دستگاه های ردیابی مبتنی بر فناوری مکان یابی GPS به صورت سالانه در پاسخ به تقاضای مصرف کننده و ویژگی های مورد استفاده بهبود می یابند. در نتیجه، اکنون صدها ردیاب با باتری یا سیم سخت برای خرید در دسترس هستند. به سادگی با نصب یک ردیاب وسیله نقلیه به اندازه یک جعبه کبریت در ماشین خود، می توانید آن را در هر نقطه از جهان و با استفاده از چیزی جز گوشی هوشمند خود مکان یابی کنید. گزارش لحظه ای موقعیت مکانی، بازیابی وسیله نقلیه در برابر سرقت و کاهش هزینه سوخت، سودمندترین ویژگی های ردیاب خودرو هستند. با استفاده از نرم‌افزار ردیابی برای ردیابی موقعیت مکانی خودروها در زمان واقعی، مدیران می‌توانند مسیرهای بهتری را برای بهبود زمان تحویل و کاهش مصرف سوخت برنامه‌ریزی کنند و در عین حال خطرات ناشی از کارمندان شاغل در مناطق شهری را کاهش دهند. علاوه بر این، با ارسال نزدیکترین وسیله نقلیه به یک شغل، مدیران می توانند به رانندگان در جلوگیری از ترافیک و کارهای جاده ای کمک کنند. در مقابل، این باعث کاهش هزینه های ناوگان و افزایش سود کسب و کار می شود.

قبل از خرید ردیاب خودرو باید به چه ویژگی های کلیدی توجه کرد؟

طراحی و ویژگی های ردیاب

ردیابی زمان واقعی بر اساس تقاضا،

فواصل به روز رسانی مکان،

قابلیت های نظارت و برنامه موبایل،

استفاده بین المللی،

معایب ردیاب خودرو چیست؟

در صورتی که ردیاب از برندهای ناشناخته و بی‌کیفیت تهیه کنید، ممکن است با مشکلاتی مانند خرابی باتری، عدم عملکرد صحیح ردیاب و موقعیت‌یابی نادرست مواجه شوید. اما با خرید پرفروش‌ترین ردیاب، می‌توانید از این مشکلات جلوگیری کنید. شاید تنها نقطه ضعف بهترین ردیاب‌های بازار، قیمت آن‌ها باشد، اما با توجه به مزایای فراوانشان، ارزش خرید دارند. البته، لازم به ذکر است که بهترین ردیاب خودرو در بازار لزوماً گران‌ترین آن‌ها نیست

پرفروش ترین ردیاب موجود در بازار

پرفروش ترین ردیاب موجود در بازار

با توچه به نکات ذکر شده در مقاله و بعد از بررسی انتخاب مناسب ترین ردیاب متناسب با نیاز خودتان. در حال حاظر پرفروش ترین ردیاب موجود در بازار که مورد انتخاب تعداد افراد زیادی شده است و هر روزه به طرفداران آن افزوده میشود. ردیاب خودرو GX20 است . این ردیاب یکی از قوی ترین ردیاب های موجود در بازار با قابلیت های بشمار است.برخی از قابلیت های این ردیاب شامل:

  • دارای قابلیت تشخیص تصادف،واژگونی و هیجانات راننده
  • تشخیص ضربه های کوچک،عبور از سرعت گیرها و گزارش دست اندازها
  • تشخیص خطوط قرمز و گزارش تخلفات راننده
  • قابلیت تشخیص وضعیت رو مینگ و مدیریت ارسال اطلاعات
  • قابلیت کار با انواع اپراتورهای تلفن همراه
  • دارای حافظه داخلی در مواقع عدم پوشش  دهی آنتن
  • دارای الگوریتم هوشمند ارسال اطلاعات بر اسا س زمان، مسافت، زاویه چرخش
  • دارای نرم افزار اندروید با امکانات آنلاین و آفلاین متعدد
  • دارای ورودی سویچ

یکی از نکات خیلی مهم در انتخاب بهترین ردیاب ، میزان آنتن دهی آن در هر لحظه و هر جا میباشد . ردیاب خودرو GX20 بسیار قوی در آنتن دهی دارای کمترین آمارعدم آنتن دهی است که همین مورد مورد توجه کاربران ردیاب GX20 قرار گرفته است.

هزینه ها و پشتیبانی

تیم فناوری آسا ردیاب هزاران ساعت را صرف آزمایش ردیاب خودرو در دفتر و جاده ها کرده است. در پنج سال گذشته، ده‌ها ردیاب خودرو را از تولیدکنندگان در سراسر جهان آزمایش کرده‌ایم. ما به این نتیجه رسیدیم که اساساً آنچه شما نیاز دارید چیزی است که باید بدست آورید. ردیاب هایی در بازار وجود دارد که از یک ملیون تا 10 ملیون تومان متغیر است. شما هرگز نباید برای ردیاب‌هایی که از پتانسیل کامل آن استفاده نمی‌کنید هزینه بیشتری بپردازید و هرگز مدل ارزان‌تری را که نیازهای شما را برآورده نمی‌کند خریداری کنید. در نتیجه، ما تمرکز خود را بر ارائه مطمئن‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین ردیاب‌های خودرو مبتنی بر GPS به همراه یک نرم‌افزار ردیابی GPS و برنامه تلفن همراه به مشتریان خود متمرکز کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که کاربران می‌توانند خودروهای خود را در هر نقطه از جهان بدون پرداخت هزاران پوند، در صورت تقاضا مکان‌یابی کنند.

در حالی که برای همه ما به بهترین ها در زندگی امیدواریم، متاسفانه اتفاقات بدی در زندگی رخ می دهد. دزدیده شدن خودروی ارزشمند شما یکی از بدترین موارد است و شما را ناامید می کند و در بسیاری از موارد هیچ ایده ای در مورد اقدامات بعدی ندارید. خرید ردیاب وسیله نقلیه قبل از دزدیده شدن خودروی شما، دست کم کار بیهوده ای است. و اگر تصمیم به خرید یکی داشتید، به این نتیجه رسیدیم که؛ هنگامی که شما یک سیستم ردیابی را برای وسیله نقلیه یا کسب و کار خود انتخاب می کنید، لیست زیر همان چیزی است که باید به دنبال آن باشید.

  1. طراحی و ویژگی های دستگاه ردیاب

اول از همه، یک ردیاب وسیله نقلیه باید طراحی محکم و ضد آب (یا حداقل مقاوم در برابر آب) داشته باشد تا در شرایط محیطی سخت زمانی که داخل خودرو قرار می گیرد، تحمل کند. ردیاب باید دارای یک آنتن GPS و GSM باشد که بتواند سیگنال‌های GPS را دریافت کند و داده‌های مکان را از طریق GSM ارسال کند. اکثر جدیدترین دستگاه های ردیاب به جای ماژول GPS دارای ماژول GNSS هستند. GNSS چهار سیستم ماهواره‌ای مختلف – GPS، GLONASS، GALILEO، GLONASS – را در یک سیستم ترکیب می‌کند تا مطمئن شود که دقیق‌ترین مکان را در هر نقطه از جهان به دست می‌آورید. مطمئن شوید که یک ردیاب وسیله نقلیه می‌خرید که با GNSS سازگار است و طراحی مقاومی برای مقاومت در برابر آزمایش زمان دارد.

  1. ردیابی موقعیت مکانی بر اساس تقاضا

مشخص ترین ویژگی ردیاب خودرو این است که کاربر را قادر می سازد مکان یک شی را در زمان واقعی مشاهده کند، که این چیزی است که آنها را از آلارم خودرو متمایز می کند. اما برخی از ردیاب‌ها در بازار وجود دارند که یا به‌روزرسانی آنی را ارائه نمی‌دهند یا اصلاً از GPS استفاده نمی‌کنند. برخی از این ردیاب‌ها مکان خودرو را در حافظه داخلی ذخیره می‌کنند تا بعداً بازیابی و نظارت شود. مطمئن شوید که یک ردیاب وسیله نقلیه را انتخاب کرده‌اید که می‌تواند موقعیت ردیاب را در زمان واقعی انتقال دهد.

  1. فواصل به روز رسانی مکان / هر چند وقت یکبار مکان به روز می شود

فواصل به روز رسانی مکان عامل مهمی هنگام خرید ردیاب وسیله نقلیه برای ماشین شما است. هر ردیاب خودرو در بازار دارای حداقل و حداکثر تنظیمات فاصله به روز رسانی است. در نظر بگیرید که چند بار به به‌روزرسانی‌های مکان نیاز دارید. فواصل به روز رسانی کمتر (5 ثانیه تا 10 ثانیه) برای دقت و صحت دنباله تاریخچه هنگام نظارت بر جایی که خودرو در گذشته بوده است، بهتر است، فواصل به روز رسانی بالاتر (30 تا 60 ثانیه) برای ردیابی وسیله نقلیه ایده آل نیست زیرا دسترسی خواهید داشت. به مکان روی نقشه در هر بازه زمانی.

  1. قابلیت های نظارت و یک برنامه موبایل

ردیاب‌های خودرو از آن دسته وسایلی نیستند که هر روز با آن‌ها تعامل داشته باشید. در عوض، اکثر مردم فقط دستگاه را نصب می کنند و حتی برای ماه ها یا حتی سال ها دیگر ردیاب را نمی بینند. چیزی که شما با آن در تعامل هستید، نرم افزار ردیابی است که موقعیت ردیاب را در زمان واقعی نمایش می دهد. مطمئن شوید که برندی را انتخاب کنید که نرم افزار قابل اعتمادی را ارائه دهد. استفاده از آن آسان و در عین حال کاربردی است. وجود یک برنامه ردیابی تلفن همراه هنگام بیرون رفتن و اینکه چه چیزی را باید بررسی کنید وسیله نقلیه شما کجاست مفید است. اگر به رایانه دسترسی ندارید یا در خارج از کشور هستید، همچنان باید بتوانید با استفاده از یک برنامه موبایل ساده مکان وسیله نقلیه خود را پیدا کنید.

ردیاب‌های خودرو دارای ویژگی‌های فهرست بلندبالایی هستند و تقریبا غیرممکن است که ردیاب‌ای را تهیه کنید که همه این ویژگی‌ها را ارائه دهد، حتی اگر بتوانید یکی از آن‌ها را پیدا کنید، قیمت اغراق‌آمیز خواهد بود و ممکن است در نهایت برای چیزهایی که نیاز ندارید، دلار زیادی بپردازید. . با این حال، برخی از ویژگی ها وجود دارد که باید مطمئن شوید که سیستم ردیابی خودرو شما را پوشش می دهد.

هشدارهای سرعت: سعی کنید ارائه‌دهنده جی پی اس را انتخاب کنید که به شما امکان می‌دهد هشدارهایی را برای سرعت غیرمجاز تنظیم کنید، مثلاً اگر راننده بیش از حد مجاز سرعت قانونی حرکت می‌کند. هشدارها باید از طریق پیامک، ایمیل و اعلان‌های گوشی هوشمند ارسال شوند.

هشدار روشن/خاموش جرقه: هشدارهای مربوط به روشن یا خاموش شدن موتور خودرو.

گزارش تاریخچه مسیر: باید ارائه‌دهنده‌ای را انتخاب کنید که مسیرهایی را که وسیله نقلیه طی می‌کند ذخیره  کند. برای مدیریت صحیح ناوگان، تاریخچه مسیر دقیق باید به راحتی قابل دسترسی باشد.

مناطق ژئو حصار: مناطق ژئو حصار مرزهای مجازی روی نقشه هستند که می توانید برای دریافت اعلان زمانی که وسیله نقلیه آن منطقه را نقض می کند، ترسیم کنید.

اعلان‌های گوشی‌های هوشمند: اعلان‌های فوری باید مستقیماً بر روی تلفن هوشمند شما و رایگان ارسال شوند.

نماهای مختلف نقشه: نماهای مختلف نقشه به کاربر این امکان را می دهد که به راحتی مکان وسیله نقلیه را ارزیابی کند. (ماهواره – جاده – هیبریدی)

  1. قابلیت استفاده بین المللی

اگر شما یا ناوگان تجاری شما اغلب به خارج از کشور سفر می کنید، مطمئن شوید که یک ردیاب وسیله نقلیه را انتخاب کرده اید که قادر به انتقال داده ها با استفاده از GSM در کشورهای خارجی باشد. اکثر ردیاب های ارائه شده در بریتانیا فقط قادر به کار در انگلستان هستند. یک کشور خارجی یکی از ساده ترین مکان ها برای از دست دادن رد خودرو شما است. اگر قصد سفر دارید، باید برندی را انتخاب کنید که گزینه رومینگ جهانی را ارائه می دهد.

  1. هزینه ها و پشتیبانی

ردیاب وسیله نقلیه آخرین خط دفاعی شما برای ایمن سازی وسیله نقلیه یا ناوگان تجاری شماست، بنابراین مطمئن شوید که ردیابی خریداری کنید که توسط پشتیبانی مشتری توانمند پشتیبانی می شود. در صورت نیاز به کمک در مورد ردیاب، سعی کنید به دنبال تولید کنندگانی بگردید که حداقل یک تماس تلفنی مستقیم ارائه می دهند. مطمئن شوید که ردیاب دارای حداقل یک سال گارانتی است. قبل از خرید، قیمت ردیاب اولیه و همچنین قیمت اشتراک ماهانه را در نظر بگیرید. اشتراک نرم افزار ردیابی GPS بین 10 تا 30 پوند متغیر است، مطمئن شوید که این سرویس به اندازه کافی قابل اعتماد و خوب است تا بتواند تمام نیازهای خاص شما را از طریق یک سیستم ردیابی انجام دهد.

نتیجه گیری

همیشه ایده خوبی است که قبل از خرید یک دستگاه الکترونیکی یک تحقیق کامل انجام دهید، تا در نهایت از تصمیم خود پشیمان نشوید. آرامش خاطر داشتن ردیاب وسیله نقلیه آن را برای استفاده شخصی و تجاری ضروری می کند. و به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را به خوبی اداره کنید و در هنگام آگاهی از مکان وسایل نقلیه و کارمندان خود رضایت شما را جلب کند. در بیشتر موارد، ردیاب های خودرو به آرامی کار می کنند و نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند. اطمینان حاصل کنید که ردیاب متناسب با نیازهای شما، همراه با نرم افزار و اپلیکیشن موبایل، ارائه پوشش بین المللی و مطمئن شوید که به اشتراک ماهانه گران قیمت نیاز ندارد، خریداری می کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *