ردیاب, ردیاب شخصی

تربیت فرزند مستقل به کمک ردیاب

این غیرقابل انکار است که حفظ امنیت کودکان همیشه اولویت اصلی همه والدین بوده است. اما در این دنیای مدرن، به همان اندازه ضروری است که فرزندان خود را برای مبارزه با چالش های زندگی و مقابله با پیچیدگی های مختلف به تنهایی آماده کنید. والدین باید بر تقویت استقلال و اتکا به نفس در فرزندان خود تمرکز کنند تا اعتماد به نفس و توانایی تصمیم گیری را تقویت کنند. این نیاز به دانستن شما در مورد ردیاب قابل حمل دارد.

یقینا غول های صنعت از این ایده استقبال میکنند،چرا که مستقیما با حفظ امنیت و ایجاد استقلال در کودکان ارتباط دارد.آنها ردیاب های قابل حمل با ویژگی ها پیشرفته را طراحی و تولید کرده اند که برای همیشه از فرزندان شما محافظت کند.

بنابراین، والدینی که در دوراهی قرار دارند، آزادی یا ایمنی را در اولویت قرار دهند، می توانند اقدام به خرید ردیاب قابل حمل کنند ، که هر دو را ارائه می دهد. در اینجا به تربیت فرزند مستقل با اهمیت ردیاب قابل حمل در تربیت فرزندان میپردازیم:

چرا ردیاب برای کودکان ضروری است؟

چرا ردیاب برای کودکان قابل نیاز است؟

ایمنی کودکان

همه ما قبول داریم که وب جهانی – اینترنت – همه چیز را آسان کرده است. شما می توانید تقریباً همه چیز را پیدا کنید – محصول، خدمات، مشاوره، مکان، اطلاعات – تنها با چند کلیک. اما شما به عنوان والدین به خوبی از مزاحمت های آن نیز آگاه هستید و اینکه چگونه فرزندان ساده لوح ما در چه موقعیت های مخاطره انگیزی قرار میگیرند. تنها راه برای جلوگیری از تأثیر منفی دنیای اینترنت بر فرزند شما این است که فرزندتان را از ارتباط با محیط خارجی محدود کنید. اما پس از آن، چگونه به آنها کمک می کنید تا به عنوان یک فرد مسئول و مستقل رشد کنند؟ پاسخ ساده است – یک ردیاب قابل حمل را از فروشندگان قابل اعتمادی مانند جی بار تهیه کنید و به فرزندان خود اجازه دهید با یک شبکه ایمنی راحت و در عین حال غیرقابل اطلاق رشد کنند.

برخی از حقایق در مورد کودکان:

  • طبق گفته مرکز پیشگیری و ایمنی از جنایت کودکان، هر 40 ثانیه یک کودک گم یا ربوده می شود.
  • سالانه نزدیک به 840000 کودک ناپدید می شوند که از این تعداد حدود 85 تا 90 درصد کودکان هستند.
  • در حالی که برخی از کودکان ظرف چند روز و چند ساعت نجات می یابند، برخی به طور دائم یا برای مدت زمان قابل توجهی ناپدید می شوند.

این داده ها نه برای ترساندن شما، بلکه برای دانستن این موضوع است که کودکان در برابر تهدیدهایی مانند آدم ربایی و سوء استفاده بیشتر آسیب پذیر هستند. و همانطور که در بالا ذکر شد، افراد نزدیک به فرزندان شما نسبت به غریبه ها تهدید بزرگتری برای آنها هستند. میلیون‌ها کودک در سراسر جهان باید از طریق خشونت، آدم‌ربایی، سوء استفاده و استثمار بگذرند.

اگرچه تهدیدها در حال افزایش هستند، امید نیز وجود دارد. اولین قدم برای حل این مسائل این است که بدانیم چه کاری می توان انجام داد. این امر ما را تضمین می کند که گامی در جهت ایمنی کودکان برداریم. کلید حل این مشکلات دلهره آور ایمنی کودکان یک ردیاب GPS قابل حمل است. این وسیله ایجاد دنیایی را ممکن می‌سازد که در آن کودکان فقط روی یک چیز تمرکز کنند: همیشه شاد و ایمن بمانند.

اهمیت آزادی

باید به کودکانمان” هدیه استقلال داده شود. این امر ضروری است تا به آنها اجازه دهیم با خودباوری رشد کنند که می توانند تحت هر شرایطی که با آن روبرو می شوند مدیریت کنند. این کمک می کند تا ذهن آنها سریعتر رشد کند و آنها در آینده به افراد با اعتماد به نفس و شایسته تری تبدیل شوند. ذهن کنجکاو به کاشفان انعطاف پذیری تبدیل می شود که به آنها کمک می کند در تمام جنبه های زندگی برتری پیدا کنند.

استقلال چیزی است که کودکان باید یاد بگیرند و تمرین کنند. به آنها می آموزد که در برابر خطرات خارجی احساس ناامنی و آسیب پذیری نکنند. یک کودک مستقل تشویق شده اغلب به بزرگسالی قوی و توانا تبدیل می شود که آماده پذیرش چالش های پیچیده جهان است.

یک ردیاب قابل حمل به کودکان این امکان را می دهد که بدون نیاز به همراهی والدین به مدرسه، دانشگاه، پارک ها و باغ ها، رویدادها، قرار ملاقات با کودکان دیگر و غیره بروند. وسیله ای است که آنها را به حرکت آزادانه بدون هیچ ترسی مجهز می کند.

کودکان با نیازهای ویژه یا بیماری بحرانی

 

کودکان با نیازهای ویژه مانند آنهایی که از ویلچر استفاده می کنند، به شدت بیمار هستند یا مشکلات حرکتی دارند، نیازهای سلامت جسمی و روانی بیشتری دارند. آنها به والدین یا مراقبین نیاز دارند که همیشه در کنار آنها باشند تا به نیازهای آنها رسیدگی کنند و ایمنی آنها را تضمین کنند. در چنین شرایطی، آنها از دستیابی به آزادی که استحقاق آن را دارند، شکست می خورند. به دلیل کمبود فضا، تشویق به زندگی برای آنها دشوار می شود و ذهن آنها نیز از بین می رود.

طبق مطالعات منتشر شده در مجله ناتوانی ذهنی و رشدی، 30 تا 50 درصد از کودکانی که ناتوانی های ذهنی و یادگیری دارند، ممکن است با مشکلات سلامت روان مواجه شوند.

کودکان با نیازهای ویژه تحت فشارهای فوق العاده ای قرار می گیرند و با چالش های اجتماعی پیچیده ای مواجه می شوند که سلامت روان آنها را مختل می کند. آنها بیشتر احتمال دارد که غفلت، قلدری، ضربه روحی و خویشتن داری را تجربه کنند. حملات پانیک، اختلال کم توجهی بیش فعالی و بسیاری از مسائل رفتاری دیگر به یک هنجار روزمره در میان این کودکان تبدیل می شود.

کودکانی که با شرایطی مانند اوتیسم، نارساخوانی، دیابت، ADD، دیسگرافی و غیره زندگی می‌کنند، شایسته زندگی مشابه افرادی هستند که چنین مشکلاتی ندارند. کودکان مبتلا به اوتیسم عادت دارند که از خانه دور شوند، در حالی که کودکان مبتلا به دیابت در معرض خطر قند خون پایین یا بالا هستند. ردیاب قابل حمل جی بار به آنها اجازه می دهد آزادانه زندگی کنند و از سلامت کودک مراقبت می کند.

دیاب قابل حمل جی بار به آنها اجازه می دهد آزادانه زندگی کنند و از سلامت کودک مراقبت می کند.

ردیاب شخصی برای کودکان

خرید ردیاب شخصی آسا ردیاب  یکی از راه حل ها برای ایمن نگه داشتن فرزندان شما و اجازه دادن به آنها برای لذت بردن از استقلال است. والدین کودکانی که از ردیاب استفاده می‌کنند، نیازی به تغییر برنامه خود برای انجام فعالیت‌های کودکان مانند بردن آنها به پارک، مرکز آموزشی و غیره ندارند.

از آنجایی که این شرکت ویژگی های پیشرفته ای مانند دکمه SOS و Geofencing را در ردیاب ارائه می دهد، دستگاه های ردیاب آسا ردیاب بهترین در بازار شناخته می شوند. ردیاب قابل حمل جی بار برای کودکان با قیمت های مقرون به صرفه نیز موجود است.

شرکت آسا ردیاب ویژگی های پیشرفته ای را در ردیاب قابل حمل فرزندان خود ارائه می دهد. برخی از بهترین ویژگی ها عبارتند از:

دکمه اس او اس: با استفاده از این ویژگی، کودکان می توانند در صورت نیاز با والدین خود تماس بگیرند. این ویژگی حفاظت و ایمنی کامل از کودک شما را تضمین می کند.

تعیین محدوده جغرافیایی :با کشیدن و رها کردن پین، می توانید یک منطقه امن تنظیم کنید. اگر فرزند شما از منطقه تعیین شده خارج شود، یک اعلان فوری دریافت خواهید کرد.

عمر طولانی باتری: هنگامی که ردیاب را به طور کامل شارژ کنید، بیش از 14 روز دوام می آورد.

پشتیبانی مشتری: در صورت هر گونه کمک کارکنان خدمات مشتری شرکت همیشه برای ارائه بهترین خدمات در دسترس هستند.

دسترسی آسان به موقعیت مکانی: می‌توانید از هر ابزار شخصی مانند رایانه شخصی، تبلت، لپ‌تاپ یا تلفن برای پیدا کردن مکان فرزندتان در هر زمان و تنها با لمس یک دکمه استفاده کنید.

قابلیت حمل:ردیاب های قابل حمل بسیار راحت در هر جایی قرار میگرند و به راحتی جابه جا میشوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *