ردیاب

خرید ردیاب یا دوربین امنیتی؟

خرید ردیاب یا دوربین امنیتی؟

امروز می خواهیم در مورد مزایای دستگاه های ردیابی و دوربین های امنیتی صحبت کنیم. قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم، فقط می خواهیم توضیح دهیم که ما هیچ قصدی برای تنزل دادن هیچ محصولی نسبت به دیگری نداریم. این تجزیه و تحلیل بر اساس چند موقعیت است که یک دستگاه ردیاب نسبت به دوربین های مدار بسته برتری دارد. شیرجه بزنیم..!

چگونه یک دستگاه ردیاب با دوربین های مداربسته رقابت می کند؟

واضح است که هیچ رقابتی بین این دو دستگاه وجود ندارد که در برخی مواقع یک ردیاب از دوربین ها مفیدتر است. اگر روی تامین امنیت یک شی متمرکز هستید، یک ردیاب کوچک گزینه خوبی نسبت به دوربین مداربسته خواهد بود

اجازه دهید در مورد نحوه عملکرد دوربین های مدار بسته با جزئیات بیشتر صحبت کنیم. تنها کاری که این دوربین ها انجام می دهند این است که تصاویر بصری 24×7 را ضبط کنند. این چیز خوبی است. بدیهی است که شما نمی توانید با استفاده از دستگاه ردیاب از کل ملک محافظت کنید، اما می توانید از اشیاء قیمتی خود محافظت کنید، به عنوان مثال، قفسه امن داخل اتاق خواب خود.

هزینه تعمیر و نگه داری

جنبه اصلی دیگری که دستگاه های ردیاب نسبت به دوربین ها مزیت دارند هزینه تعمیر و نگهداری است. یک دستگاه ردیاب خودرو بسیار ارزانتر از یک واحد دوربین مداربسته است که شامل دوربین، کابل و سرور و غیره است. فرسودگی کل سیستم دوربین مدار بسته بسیار بیشتر از ردیاب است.

نصب اسان

با رسیدن به مراحل نصب، نصب ردیاب بسیار ساده تر از دوربین ها است. نیازی نیست دیوارهای خود را سوراخ کنید و فضای اضافی برای نگهداری سرورها پیدا کنید. زمان مصرف برای نصب یک ردیاب کوچک حداکثر 5 تا 10 دقیقه طول می کشد اما در دوربین مدار بسته ممکن است 2 یا 3 روز طول بکشد.

دسترسی آنلاین

داده های اینترنتی برای اجرای هر دو تنظیمات نیز تفاوت های زیادی دارند. برای مشاهده فیلم‌های دوربین مداربسته بر روی تلفن همراه به صورت زنده، به سرعت اینترنت خوبی نیاز دارید، چه در دستگاه‌های ردیاب GPS به چنین سرعتی نیاز نداشته باشید. اگر به شبکه 2G نیز متصل باشید، هشدارها به شما تحویل داده می شود.

اطلاع رسانی به موقع

نکته آخر اینکه یک سیستم دوربین مدار بسته نمی تواند به تنهایی کار کند و وظایف خود را انجام دهد. شما به شخص دومی نیاز دارید که این فیلم را نظارت کند و شما را از هر چیز غیرعادی مطلع کند. در حالی که در دستگاه ردیابی GPS، در صورت وجود لرزش یا تغییر مکان غیرعادی، سیستم به شما اطلاع می دهد. این تنها هدف یک سیستم امنیتی است درست است؟

همچنین، اگر فقط به دوربین مداربسته تکیه کنید، مطمئناً دیر متوجه فعالیت سرقت خواهید شد. به طور کلی، این سیستم ها پس از وقوع جرایم مفید هستند و در چند ثانیه اول فعالیت سرقت چندان مفید نیستند. اما در دستگاه‌های ردیاب جی‌پی‌اس، در صورت وجود لرزش یا تغییر مکان، دستگاه بلافاصله به شما اطلاع می‌دهد. شما یک قدم به دزد نزدیکتر خواهید شد و می توانید آسیب را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

چگونه تصمیم بگیرید که کدام محصول برای شما بهترین است؟ یک ردیاب کوچک GPS یا دوربین مدار بسته.

پاسخ به نیاز شما بستگی دارد. همانطور که قبلاً توضیح دادم این دو دستگاه محاسن و معایب خاص خود را دارند. با توجه به نوع دارایی و نیروی انسانی که می خواهید مدیریت کنید، می توانید ردیاب یا دوربین مدار بسته را انتخاب کنید.

یک جنبه دیگر نیز وجود دارد که بحث در اینجا مهم است. در واقع شما می توانید از دستگاه ردیاب به عنوان دومین سطح امنیتی برای اشیای قیمتی خود استفاده کنید. به طور خلاصه، اگر بودجه لازم برای نگهداری دوربین مداربسته را ندارید، می توانید به سراغ یک دستگاه ردیاب بروید که ارزان و قابل اعتماد است. این روش همچنین راحتی و آرامش مورد نیاز را به شما می دهد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *