ردیاب, ردیاب خودرو, ردیاب شخصی

چمدان خود را با ردیاب قابل حمل ایمن کنید

چمدان خود را با ردیاب قابل حمل ایمن کنید

بهترین راه برای لذت بردن از تعطیلات با خانواده یا داشتن یک سفر کاری عالی و موفق این است که مطمئن شوید که از چمدان شما مراقبت می شود. و تنها یک راه ممکن و قابل اعتماد برای انجام آن وجود دارد.استاده از ردیاب قابل حمل ضد آب در چمدان میتواند ایمنی چمدان و وسایل شما را تضمین کند.

چرا به  جی پی اس یا ردیاب نیاز دارید؟

قبل از صحبت در مورد ردیاب اجازه دهید یک سوال از شما بپرسم،چرا باید برای ردیاب هزینه کنم؟

اولا، شما هرگز روی یک ردیاب خرج نمی کنید، بلکه روی آن سرمایه گذاری می کنید. ثانیاً، یک ردیاب می تواند بیشتر از ردیابی انجام دهد. و در نهایت، یک ردیاب قابل حمل همه کاره است و می تواند برای ردیابی چندین چیز و افراد، در صورت نیاز ، استفاده شود.

در اینجا به دلایلی که باید قبل از سفر اقدام به خرید ردیاب کنید میپردازیم:

سناریو اول:

شما در آستانه برگزاری مهم ترین جلسه شغلی خود هستید. شما به خوبی آماده شده اید و ارائه را آماده کرده اید. بعد متوجه می شوید که کیفتان را در تاکسی جا گذاشته اید! خوشبختانه یک ردیاب جی پی اس قابل حمل کوچک در کیف خود دارید. اکنون می توانید مکان تاکسی را با برنامه همراه در تلفن iOS یا Android خود پیدا کنید و قبل از شروع جلسه کیف خود را بازیابی کنید.

سناریو دوم:

موقعیت دیگری که در آن  وجود یک ردیاب می تواند به شما کمک کند، هنگام سفر است. چند نفر با وحشت گم شدن چمدان در فرودگاه مواجه شده بودند. به این سناریو فکر کنید – شما به تازگی به مقصد خود رسیده اید و نمی توانید کیف خود را پیدا کنید. کیف حاوی تمام مدارک شناسایی شما و شاید چیزهای گرانبهایی مانند جواهرات است. اما باهوش بودید و ، یک ردیاب را در چمدان خود قرار داده اید. و بنابراین شما نیازی به ناراحتی ندارید. با استفاده از اپلیکیشن موبایل به راحتی می توانید کیف خود را پیدا کنید.

سناریو سوم:

چرا ردیابی نوجوان برای والدین حیاتی است؟ شما یک نوجوان یا شریک ماجراجویی دارید که عاشق پیاده روی یا سایر ورزش های ماجراجویانه است. در حالی که نمی توانید همیشه با آنها بمانید، برای اطمینان از ایمنی  به یک جفت چشم اضافی نیاز دارید. یک دستگاه می تواند شریک سفر آنها شود. می‌توانید یک جی پی اس قابل حمل را در کیف آنها قرار دهید و به‌روزرسانی‌های منظم در مورد مکان آنها برای شما ارسال می‌شود. اکنون می توانید در خانه بمانید و از آرامش خاطر لذت ببرید.

برای محافظت از دارایی ارزشمند خود می توانید از ردیاب استفاده کنید. به عنوان مثال، در کیف لپ تاپ، کیف یا کیف پول خود.

خرید ردیاب قابل حمل از آسا ردیاب

خرید ردیاب قابل حمل از آسا ردیاب

موقعیت های زیادی در زندگی واقعی  وجود دارد که به یک ردیاب نیاز دارید. اما مهمترین چیزی که شما را از خرید آن باز می دارد بودجه شماست.فروشگاه آسا ردیاب اقدام به فروش ردیاب آهنربایی با قیمت مناسب و کیفیت عالی نموده است.تا بتوانید با آرامش خاطر از سفر خود لذت ببرید.

شما می توانید از ردیاب آهنربایی به روش های مختلفی استفاده کنید. به عنوان مثال، کودک، همسر، نوجوان، چمدان، دارایی و بسیاری موارد دیگر را تحت نظر داشته باشید و از آنها محافظت کنید. آسمان حد است.

علاوه بر این، این یک ردیاب قابل حمل اندازه ای جمو جور دارد ، که می‌توانید آن را در کیف فرزند یا همسرتان قرار دهید و از ردیابی محتاطانه لذت ببرید. این دستگاه به طور یکپارچه در زیر آسمان کار می کند و در خانه از قابلیت های Wi-Fi خود استفاده می کند.

نکات برجسته محصول:

  • ردیاب جی پی اس در زمان واقعی
  • اندازه جیبی
  • گارانتی یک ساله
  • عمر باتری 14 روز
  • بدون قرارداد، بدون هزینه فعال سازی یا غیرفعال سازی

باتری و مشخصات:

  • قابلیت مکالمه ۲ طرفه
  • مدت زمان کارکرد بسته به نوع استفاده و تنظیمات حداکثر ۷ روز
  • دارای نرم افزار اندروید با امکانات آنلاین و آفلاین متعدد
  • موقعیت یابی بر اساس LBS & GPS (ذخیره اطلاعات ارسالی در صورت عدم آنتن دهی سیم کارت و ارسال به محض اتصال مجدد)
  • قابلیت تعریف محدوده شخصی و اعلام خروج از محدوده مورد نظر از طریق SMS
  • قابلیت OTA – آپدیت فریمور از بستر GPGS
  • دارای آنتن های داخلی GNSS و GSM
  • سنسور تشخیص حرکت
  • دارای سیستم مدیریت مصرف انرژی در حالت بدون حرکت
  • قابلیت محاسبه مسافت بصورت سخت افزاری
  • باطری داخلی با ظرفیت 1000 mAH
  • دارای یکسال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش

مزایای ردیاب آهنربایی ++PG8

خرید ردیاب مقرون بصرفه:

ردیاب اهنربایی ++PG8  را میتوانید در هر مکانی قرار دهید و صرف نظر از موقعیت قرار گیری  ردیاب کار خودش یعنی موقعیت یابی لحظه ای را انجام میدهد.بنابراین شما با صرف هزینه بسیار اندک صاحب یک جی پی اس همه کاره میشوید.و میتوانید از آن در ردیابی همه چیز استفاده کنید.مثل:کیف،ماشین،کودکان،نوجوانان،حیوانات خانگی و…

کمترین اشتراک ماهانه

جدا از این که خرید ردیاب مقرون به صرفه است، ردیاب های قابل حمل آسا ردیاب با کمترین اشتراک ماهانه ارائه میشوند. بسیاری از دستگاه های GPS موجود در بازار هر ماه هزینه های گزافی را برای ویژگی های محدود از شما دریافت می کنند.

اما در فروشگاه آسا ردیاب، لازم نیست هر ماه مبلغ زیادی برای دسترسی به ویژگی‌های پیشرفته آن بپردازید.

هیچ هزینه پنهانی در فروش ردیاب آسا وجود ندارد. شما مجبور نیستید قراردادهای طولانی امضا کنید یا هزینه فعال سازی یا غیرفعال سازی را بپردازید. بنابراین زمانی که نمی خواهید از سرویس آن استفاده کنید، می توانید آن را غیرفعال کنید و پول خود را پس انداز کنید.

جمع و جور و قابل حمل

با طراحی شیک و جمع و جور آن، می توانید به راحتی آن را در کیف کودک خود پنهان کنید یا آن را در کیف خود قرار دهید. اندازه آن بیشتر از کف دست نیست و از این رو فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد.

بنابراین دفعه بعد که برای تعطیلات خود وسایل خود را جمع می کنید، دیگر نگران فضا نخواهید بود.

به روز رسانی مکان در زمان واقعی

با اتصال رعد و برق سریع آن، می توانید به روز رسانی های در زمان واقعی از دارایی خود دریافت کنید.همچنین اگر از ردیاب قابل حمل برای کودک خود استفاده میکنید میتوانید در هفت روز هفته 24 ساعت در شبانه روز از موقعیت مکانی آن با خبر شوید.

عمر طولانی باتری

ردیاب قابل حمل عمر طولانی دارد.با چند دقیقه شارژ ردیاب قابل حمل تا دو هفته دیگر نگران شارژ آن نخواهی بود. و اگر می خواهید عمر باتری را بیشتر افزایش دهید، می توانید فرکانس به روز رسانی را کاهش دهید.

شما نمیتوانید از خرید ردیاب ++PG8برای عزیزان ماجراجوی خود صرف نظر کنید.چرا؟ چون ،فرض کنید نوجوان شما در حال پیاده روی است،اگر در این بین شارژ ردیاب به اتمام برسد،میتواند برای شما نگران کننده باشد.اما اگر ردیاب ++PG8 را انتخاب کنید عمر بیشتری برای ردیاب قابل حمل خودتان ذخیره کرده اید.

چگونه ردیاب قابل حمل را نصب کنیم؟

چگونه ردیاب قابل حمل را نصب کنیم؟

می توانید ردیاب قابل حمل را در چند ثانیه نصب کنید. همچنین، به هیچ گونه کمک حرفه ای یا کمک فنی نیاز نخواهید داشت. در اینجا چند مرحله ساده وجود دارد که می توانید برای استفاده از ردیاب خود دنبال کنید:

مرحله 1: ردیاب شارژ کنید

پس از اینکه دستگاه را از جعبه خارج کردید، باید آن را شارژ کنید. هنگامی که دستگاه را به شارژر وصل می کنید، یک چراغ قرمز چشمک می زند. سپس آن را به مدت 6 تا 8 ساعت بگذارید تا کاملا شارژ شود.

مرحله 2: ردیاب را فعال کنید

پس از شارژ دستگاه خود، به وب سایت asaradyab.ir مراجعه کنید تا جزئیات لازم را تکمیل کرده و طرح خود را انتخاب کنید.

به طور خلاصه

به طور خلاصه می توان گفت که دستگاه های جی پی اس زندگی ما را آسان کرده اند. و اگر یک ردیاب مقرون به صرفه و در عین حال موثر می خواهید، باید ردیاب قابل حمل ++PG8 را امتحان کنید. می توانید آن را از وب سایت ما  خریداری کنید. اگر سوالی دارید به وب سایت مراجعه کنید و با کارشناسان ما صحبت کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *